בין אם את מעדיפה תחתונים שמכסים את כל הישבן ובין אם את מחפשת תחתונים שיראו נהדר מבעד לשמלה שלך – הנה 7 סגנונות של תחתוני נשים שאת חייבת במגירת הלבנים. איזה תחתונים מתאימים לסוג הלבוש? מה ילך טוב עם מכנסי ג'ינס ומה עדיף עם שמלות או חצאיות? הנה מדריך קצר שיוכל לסייע לך להבין מה ההבדל בין סוגי התחתונים ואיזה תחתונים הכי יתאימו לך.

כלים
קרדיט לתמונה: pexels
קרדיט לתמונה: pexels

תחתוני חוטיני

תחתוני החוטיני מתאימים במיוחד מתחת לשמלות, חצאיות וכמובן מכנסיים צמודים. היתרון בלבישה של תחתוני חוטיני הוא היכולת שלהם להיעלם ובכך לספק מראה חלק מאחור, ללא סימנים של תפר. בעבר, כל מי שרצתה שמלה שהתחתונים לא בולטים ממנה, נדרשה לתחתוני חוטיני. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של גזרות מבדים שאינם בולטים ואף תחתונים ללא תפרים, כך שאם מתחשק לך ללבוש שמלה ואת לא מעוניינת בחוטיני, תוכלי לבחור את הגזרה המתאימה לך מחומרי טקסטיל מתקדמים.

תחתוני ביקיני

תחתוני ביקיני יתאימו במיוחד לג'ינס, חצאיות, שמלות – ולמעשה, לכל סוג של לבוש. הביקיני, ממש כמו בגד הים המוכר והאהוב, יושב היטב על הירכיים ואינו עולה את קו האמצע. צורת המשולש של התחתונים מאפשר מפתח הרגל העמוק מעניק את הנוחות, והיתרון הגדול הוא הכיסוי המלא של הישבן.

תחתוני צ'יקי

תחתונים אלו יעניקו כיסוי מלא יותר מזה של החוטיני, אבל פחות כיסוי מהביקיני – ומכאן שמם. הם מגלים טפח קטן מהישבן ומעניקים גזרה מעט שובבה. זוהי אופציה נהדרת ליום יום, כשמתחשק לך זוג תחתונים נוחים שאינם מפריעים או בולטים מקווי המתאר של הלבוש, אך מספקים כיסוי.

תחתוני היפסטר

לא בדיוק תחתוני הבנים, אבל גם לא ממש תחתוני צ'יקי. תחתונים אלו מעניקים כיסוי על קו הרגליים העליון, יותר מזה של הביקיני, אך יושבים נמוך מקו המותניים וכך לא יבלטו במידה והחלטת ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה. תחתונים אלו יספקו לך מצד אחד כיסוי מלא, ומצד שני יתאימו במיוחד לכל זוג ג'ינס נמוך שאינן מעוניינת שפס התחתונים יבלוט ממנו. הם נהדרים גם לחצאיות ושמלות.

תחתונים גבוהים

נשים מעדיפות ללבוש תחתונים גבוהים בתקופת המחזור. תחתונים אלו, שלפעמים נקראים גם תחתוני "סבתא" יספקו תמיכה מלאה, והם גם יעניקו פיסול יפה לאזור הבטן והישבן, בשל היכולת שלהם להחזיק את כל מה שצריך. עם חצאית, שמלה, טייץ וגם עם מכנסיים מחויטים בגזרה גבוה, מדובר בתחתונים שאת בהחלט חייבת במגירת הלבנים.

תחתוני אמצע

לא גבוהים במיוחד כמו תחתוני ה"סבתא", אך גם לא נמוכים מאוד כמו תחתוני ההיפסטר. מדובר באחת הגזרות הפופולריות ביותר שמתאימה לכל אישה ונערה. הן מספקות כיסוי מלא מצד אחד, אך אינן חובקות את כל החלק האמצעי של הגוף. יתאימו מאוד למכנסי ג'ינס וחצאיות.

תחתוני בוקסר

גם לנשים מגיע תחתונים מלאים, ממש כמו לגברים. תחתוני הבוקסר, או המכנסונים, מספקים כיסוי מלא, הם נוחים מאוד מתחת לשמלות וחצאיות ומספקים גם פתרון מושלם לשנת הלילה. בשונה מתחתוני הבוקסר הרחבים של הגברים, כאן, בגזרה הנשית, מקבלים התחתונים אדפטציה ומגיעים בתצורה הצמודה אל הגוף, מה שמספק גם הגנה מלאה ולכן הם אהובים במיוחד בקרב נשים הלובשות שמלות וחצאיות.

תחתוני הנשים מגיעים במגוון רחב של דגמים וסגנונות. מומלץ להכיר את הסוגים השונים ולדעת איזה סוג של תחתונים יתאימו לכל פריט לבוש תחתון. והכי חשוב – אל תשכחי את הנוחות. התחתונים, לפני שהם מעוצבים ומסוגננים, נועדו לספק הגנה עבור האזורים האינטימיים. בדקי את המידה שלך, שימי לב למבנה גופך ובחרי את זוג התחתונים הנוח והמתאים ביותר.