חגי תשרי כבר כאן, לו"ז הארוחות והבילויים כבר עמוס, יש מי שעוסק בתכנון התפריטים המגוונים ועיצוב ארוחות החג השונות, ויש מי שהשנה החדשה היא ההזדמנות להתרענן עם לוקים אופנתיים חגיגיים בסימן של התחדשות.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 חגי תשרי חלים בתקופת התפר שבין שלהי הקיץ לסתיו ולרוב מספקים מזג אוויר נוח יותר יחסית אשר מתאים למגוון אפשרויות לבוש, משמלות נעימות וקלילות ועד אוברולים במראה אלגנטי ויוקרתי. ריכזנו עבורכן כאן מספר רעיונות וטרנדים ללוק שיקי הורס שיכול לגנוב את ההצגה אם בשולחן החג ואם בסוכה:

  • ראשית, צבע הוא עדיין שחקן מפתח – חגי תשרי ותחילת השנה העברית מזוהים עם ערכים של טוהר, התחדשות וחגיגיות, ערכים המוצאים את מקומם לרוב בצבע הלבן והצח. עם זאת, הבחירה בלבן אינה חייבת להיות כ"כ צפויה ובנאלית כאשר בין היתר ניתן לשלב בין הלבן הצחור והטהור לנגיעות צבע מיוחדות המעוררות עניין אך גם שומרות על האמירה החגיגית דוגמת שימוש בצבעי כסף, זהב, ורוד, מוקה ושילובים עדינים נוספים.
  • השמלות תמיד בעניין – שמלת החג עם השיק הנכון צריכה לשלב בין פרקטיות ונוחות (בכל זאת לרוב מדובר בבילוי משפחתי ארוך עם ישיבה ממושכת וכו') לבין מראה אלגנטי, שיקי שמושך את העין. מבחינת הצבע, מומלץ כאמור להפתיע מעט ולהחליף את הלבן המסורתי בצבעים בהירים חמימים יותר דוגמת ירוק מנטה, ורוד בהיר, צהוב עדין או כסף רך, להתמקד בגזרות מקסי עם בדים רכים הנשפכים באופן טבעי על הגוף או דגמים נועזים יותר דוגמת שמלות סטרפלס המותירות כתפיים חשופות ומעניק מראה צעיר וביטחון עצמי. ממליצות לכן להציץ בקולקציית שמלות המקסי והסטרפלס של סיסטארז – לחצו כאן >>
  • גם אוברולים עושים אווירה - אוברולים כבר מזמן אינם נוגעים בלוק פחות מוקפד ולמעשה אוברול בלוק חגיגי ומתחכם בגזרה הנכונה יאפיל במראה על לוקים מסורתיים אחרים. האוברול הנכון יעניק אשליית אורך מחמיאה, יסייע בהטמעת החלקים הפחות מחמיאים ויוכל לעמוד בפני עצמו או בשילוב עם טופים או חולצה אלגנטית מתחת. אוברול חלק אחד, בעל גזרת מכנסיים מתרחבת וחלק עליון צמוד יותר, מבדים איכותיים ונעימים יוכל להוות את המראה המושלם באווירת החג, אם בצבע לבן או בכל צבע אחר לרבות שחור מבריק. גם במקרה הזה, אנחנו ממליצות על קולקציית אוברולים מהממים באתר SEESTARZ.
  • וכמובן חליפה מחויטת שולטת – הלוק שתמיד ירשים בכל ארוחת חג, חליפה מחויטת מבד אוורירי, נושם ובמראה יוקרתי דוגמת סאטן או משי. חשוב לזכור לבחור בחליפה עם גזרה ומידה מדויקת לגוף ליצירת מראה הרמוני שאינו מתאמץ ולשלב את נגיעות הצבע בכפתורים מודגשים, בנעלי עקב מתאימות וכמובן אקססוריז משלים. עם חליפה הכוללת חלק עליון בגזרה פתוחה ניתן לשלב טופים, חולצות בטן מחמיאות, עם או ללא כותפות.
  • ולא לשכוח תכשיטים – אמרתן שנה חדשה אמרתן תכשיטים. שרשרת ארוכה למחשוף עמוק, שרשראות משולבות למחשוף סולידי, צמידים מרשרשים בגוון תואם ללק ג'ל, צמידי רגל מעל העקב ועוד מגוון אפשרויות. ניתן כיום למצוא מגוון תכשיטים מסוג גולדפילד במחירים נוחים וקשת רחבה של עיצובים חגיגיים ואף להתפנק לשנה החדשה עם תכשיט בעיצוב אישי, משרשרת ועד תכשיטי שיער, אצל מעצבים פרטיים המספקים עבודה איכותית ומרשימה.