אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב הן למראה החיוך שלכם והן למשמעות של להיות בריאים. שיניים בריאות הן חלק חיוני בחיים, ומרבית האנשים מתעוררים לכך רק כאשר הם מתחילים לסבול מכאב כלשהו בפה.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

עולם רפואת השיניים על מכלול הטיפולים שבו מציע פתרונות יוצאי דופן לבעיות פשוטות ומורכבות כאחד. אבל טיפול אחד ומיוחד מתעלה באיכותו על כולם. טיפול השיניים בלייזר מציע גישה אפקטיבית ובטוחה שמאפשרת שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם ושל הרופא המטפל, שיכול לבצע טיפולים מדויקים יותר במהרה, לתת שירות ליותר אנשים, ולהגיע לתוצאות מופלאות עבורכם.

מה היתרונות של רפואת השיניים בלייזר?

  • תקופת החלמה קצרה במיוחד - נתחיל מהסוף, מזמן ההתאוששות וההחלמה שלכם מהטיפול. כל טיפול דורש התאוששות. אפילו כאשר יוצאים מביקור אצל השיננית צריכים כמה דקות או כמה שעות להתאושש לגמרי. העבודה עם קרני הלייזר הזעירות והמדויקות מאפשרת פגיעה מינימלית ברקמות במהלך הטיפול, מה שאומר שזמן ההתאוששות של הגוף מהיר בהרבה מאשר בטיפולים הקונבנציונאלים.
  • ירידה בסכנה לסבול מזיהום – כל טיפול ברקמה החיה מעיד אותנו בפני סכנה של זיהום. זה נכון שכיום בזיהוי מוקדם אפשר לטפל כמעט בהכול ביעילות מדהימה, הודות לרפואה המודרנית, אך מדוע בכלל להגיע למצב זה של צורך בטיפול בזיהום? הטיפול בלייזר מאפשר עיקור של האזור המטופל מכל החיידקים, ובכך מייצר ירידה חדה מאוד בסיכון לפתח זיהום במקום.
  • עבודה מדויקת – רופאי שיניים לומדים טכניקות ומיישמים טכניקות לעבודה מדויקת בחלל עבודה קטן, ברקמות הפה. הם ממנפים טכנולוגיות וכלים שונים לצורך דיוק מרבי כבר שנים רבות. ועדיין, מהרגע שהלייזר נכנס לתחום זה של הרפואה הדנטלית התגלו בפנינו רמות חדשות של דיוק בעבודה, ונפתחו אפשרויות טיפול יוצאות דופן ששינו את פני התחום לעולם. כל סוגי טיפולי השיניים בלייזר נחשבים למדויקים בצורה קיצונית.
  • דימום מופחת – הדימום הוא בעיה גם לכם וגם לרופא, ובכל הליך רפואי, פרט אולי להקזת דם, יש צורך להפחית ולמזער ככל הניתן דימום ואובדן דם. הלייזר יודע גם לעבוד בצורה מדויקת, אך גם לצרוב את הרקמות באזור המטופל ובכך לסגור את כלי הדם המדממים ולמנוע את הדימום.

ומה לגבי רפואה אתסטית?

מצב הפה והשיניים שלנו משפיע על החיים שלנו בכמה וכמה אספקטים. חיוך שאנו שלמים איתו הוא אחד מהמרכיבים העיקריים בביטחון העצמי וביטחון הגוף שלנו. אנשים הסובלים מפיגמנטציה מוגברת (היפר-פיגמנטציה) בחניכיים ישמחו לגלות כי הלייזר מהווה פתרון מצוין לבעיה שלהם.

עם בטיחות גבוהה בשימוש ועם סיכויי הצלחה יוצאי-דופן, המוני אנשים בישראל כמו גם בכל העולם מטפלים במראה החניכיים שלהם, מסלקים את ההיפר-פיגמנטציה, וזוכים מחדש בחיוך שלהם.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…