ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא מוכנים להתפשר על האסתטיקה של הפה והלסת שלהם, ודורשים לעצמם חיוך מושלם עם שיניים יפהפיות. ציפויי החרסינה אפקטיביים בצורה יוצאת מגדר הרגיל, ותוצאות הטיפולים עומדות בציפיות, ואף מתעלות עליהן.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

אם עדיין לא עברתם את הטיפול של ציפוי השיניים בחרסינה, כדאי לכם להכיר ולדעת במה מדובר. אם יש לכם שיניים שבורות או שיניים סדוקות, זה הטיפול המושלם עבורכם. אם הצבע של השיניים שלכם צהוב או צהבהב, או פשוט מלא בכתמים, ציפוי חרסינה זה עבורכם. אם יש לכם רווחים בין השיניים שגורמים לאי נוחות, הצטברות שאריות מזון ופגיעה באסתטיקה של הפה – ציפויי החרסינה יפתרו את זה. אם השיניים שלכם נשחקו לאורך השנים ועדיין הולכות ונשחקות, ציפוי החרסינה ישים סוף לשחיקה.

כבר ציפיתם את השיניים? מעולה! כך תתחזקו את המראה המושלם של החיוך שלכם:

  • צחצוח שיניים – כשמכסים פרי רחוץ בשקית נקיה אין צורך לרחוץ אותו שוב לאחר ששלפתם אותו מהשקית כדי לאכול אותו. אבל את הידיים בהחלט שיש לשטוף, פעם אחר פעם, לפני כל ארוחה וארוחה. אותו הדבר לגבי השיניים. נכון, הן מצופות בחרסינה, אבל את החרסינה אתם רוצים לנקות, כל יום, כמה פעמים ביום. לכן הקפידו על צחצוח השיניים, או כיסוי השיניים, כדי שהוא ישאר נקי ומצוחצח. ההמלצה היא לצחצח עם מברשת רכה ועדינה, כדי לא לשחוק או לפגום בציפוי לאורך זמן.
  • המנעות מנזקים לציפוי – זה נכון שציפויי החרסינה חזקים במיוחד ועמידים במיוחד. אבל בכל זאת, מדובר בחומר, וכל חומר עלול לעבור פגיעה. אתם רוצים לשמור על ציפויי החרסינה שלכם מכל פגיעה, לכן יש להימנע באופן גורף מלעיסה של דברים שיכולים לסכן את שלמות הציפוי. בין אם אתם נוהגים לכסוס ציפורניים ובין אם אתם מאלו המחבבים לעיסה של קוביות קרח, יש להימנע מלעיסה של דברים קשים כמו אלו.
  • טיפול בחריקת שיניים – אם אתם נוטים לחרוק שיניים, או חושדים כי אתם נוטים לעשות זאת, חשוב ללכת ולבדוק. לרוב רופא השיניים שלכם יידע על כך, שכן הסימנים יהיו שם על השיניים הנשחקות הרבה לפני שיושם ציפוי החרסינה המגונן. כדי למנוע פגיעה חזקה בציפוי, חשוב לקבל פתרונות עבר מצב חריקת השיניים שלכם, עוד היום, ואגב זה נכון גם אם אין לכם ציפוי חרסינה לשיניים.
  • בדיקות שיניים שגרתיות – זה שציפיתם את השיניים לא אומר שהן לא חשופות לסיכונים. חשוב לשמור עליהן בריאות, ולאתר כל בעיה לפני שהיא מתפשטת, מה שאומר שאת בדיקות השיניים התקופתיות יש לבצע כרגיל.

כפי שניתן לראות בתמונות לפני ואחרי של טיפולי ציפוי חרסינה אצל ד"ר ממרייב , התוצאות מרהיבות והביקוש בהתאם, לכן הקדימו לקבוע תור לבדיקה והתאמה של ציפוי החרסינה לשיניים שלכם עוד היום.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…