מעצב האופנה הניו יורקי המשובח אייזק מזרחי (ששם משפחתו נהגה באמריקאית מלוקקת "מיזראהי"), נמצא בשנים האחרונות בסוג של קאמבק בלתי פוסק. המעצב בוגר ביה"ס הגבוה לעיצוב "פרסונס" שבניו יורק שהכריז כזכור לפני כ-15 שנה שמאס בעיצוב, נעלם לפרק זמן מסוים מרדאר האופנה, וחזר עם קו אופנה מוזל בשיתוף עם חברת ההלבשה האמריקנית "טארגט", עושה זאת שוב. הפעם הוא מצטרף כמעצב אורח בליין ה"ארט" של מותג הפינצטות הבינלאומי Tweezerman המשיק מדי שנה מספר פינצטות במהדורה מוגבלת בעיצובם של מובילי דעת קהל מתחומי התרבות, האמנות והאופנה.

אייזק שפרט לקו האופנה המוצלח שלו כבר הספיק לשמש כדירקטור קריאייטיבי שהגיע לשפר את תדמיתו של מותג האופנה "ליז קלייבורן", ידע מזמן שהאופנה בלבד אינה תחום עיסוקו היחיד. לפני מספר שנים הוא השיק את ספרו הראשון, "The Adventure of Sandee The Supermodel" הנסוב אודות הרפתקאותיה של סנדי, סופר-מודל בלונדינית שפורצת לתודעת הקהל בזכות איווצ'אק, מעצב אופנה שדמותו מתבססת על זו שלו עצמו. לאחר כתיבת הספר הבין המעצב כי מה שהוא באמת רוצה זה כנראה להפוך לשחקן, וכך החל את דרכו בתחום בהגשת פינות עבור ערוץ E! מהשטיח האדום בטקסי גלובוס הזהב והאוסקר, שם כזכור הציץ לתוך מחשוף שמלתה של טרי האצ'ר, כינה את הדמות שגילמה שרליז תרון ב"מונסטר", "לסבית מפחידה ונטולת שיניים", ומשמש את החזה של סקרלט ג'והנסון, בלי רשות.

מפה, הדרך להצלחתו כשחקן/ מגיש, היתה קצרה. בתחילה, ערוץ הכבלים "סטייל נטוורק" החתים אותו להנחות תוכנית סגנון חיים יומית, "אייזק" שמה, ומייד לאחר מכן גם ערוץ בראבו הציעו לו להנחות ביחד עם הדוגמנית אימאן, את התוכנית "The Fashion Show", בפורמט הדומה ל"פרויקט מסלול", שבה התחרו מעצבי אופנה מתחילים. התוכנית, אגב רשמה ממוצע של 3.25 מיליון צופים בעונה הראשונה שלה בלייף טיים, שיא עבור הערוץ האמור.

עתה,ולמרות שיהיו מי שירימו גבה - המעצב העסוק מוסיף לרשימת הרזומה הארוכה שלו גם משרה כמעצב פינצטות. אלה, מאופיינות בלוק ססגוני ונושאות בגאון את שמו. הפינצטות מבית היוצר של טוויזרמן זכו בפרסים רבים ברמת הדיוק הגבוהה שלהן, הן עשויות מפלדת אל-חלד וניחנות בחיתוך הצוותיות הנעשה בדיוק מופתי באמצעות קרן לייזר. בתחילה כלי המתכת של טוויזרמן שירתו נאמנה אנשי מקצוע מתחום המניקור והפדיקור. אך הפינצטות של המותג זלגו לתיקי האיפור של נשות הוליווד והיו רבות מבינהן שהצהירו שהן לא יכולות בלי ה'טוויז' שלהן כדוגמת אמריקה פררה, אווה לונגריה וסקרלט גוהנסון.

בחברה, מתייחסים לפינצטה כאל פריט עיצובי לכל דבר, ולצד הפינצטות הצבעוניות, הססגוניות והחלקות ניתן מקום של כבוד גם לחתימת ידם של מעצבי על בעיצוב פינצטות ברוחם. במגוון: פינצטות בהדפסי טקסטורות מרהיבות, פינצטות המאגדות חישוקי תליה בדומה לתליונים וכאלה המשובצים האבני-חן וסברובסקי המעניקים להן מראה של תכשיט לכל דבר. מזרחי עיצב בעבור המותג 2 פינצטות, האחת מנוקדת והאחרת צבעונית, שתיהן בהדפסים המזכירים פרינטים מעולם הטקסטיל עימו הוא כה מזוהה.

מחיר: 200 שקל במכוני הטיפוח והיופי ברחבי הארץ.