בין ה-15 ל-20 באפריל, 2024, נציגי ממשלת מחוז גאנסו של סין והממשלה העירונית של Jiuquan השתתפו בפסגת האנרגיה העתידית העולמית באבו דאבי, שביקרו גם בדובאי ובערב הסעודית. במהלך תקופה זו, Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited Company חתמה על חוזים עם מספר קונים סולאריים בינלאומיים, ופתחה ערוצי מכירה בינלאומיים חדשים עבור מפעלי אנרגיה פוטו-וולטאיים חדשים בסין.

קרדיט - יח"צ
קרדיט - יח"צ

מנהיג מחוז גאנסו וראש עיריית ג'יוקוואן השתתפו בטקס החתימה בדובאי. בטקס החתימה אמרה גב' שיאן שיאולי, נשיאת חברת Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited: "ירוק ושגשוג ביחד" הוא מטרת הפיתוח של Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited Company, ו"עדיפות טכנולוגיה ואיכות תחילה" הוא הסטנדרט אליו מקפיד Hengyuan Dongli בחקירת שווקים מקומיים ובינלאומיים.

Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited חֶברָה הגיבה לקריאה האסטרטגית של סין של "שיא פחמן וניטראליות פחמן". פרויקט בסיס המודול הפוטו-וולטאי 6GW שהשקיעה בעיר Jiuquan משתרע על שטח של 152 mu, עם השקעה של כ-4 מיליארד דולר יוּאָן RMB (כ-553 מיליון דולר), מתוכם קו ייצור של 2.4GW הושלם והוכנס לפעולה. שאר קווי הייצור נמצאים בבנייה. החברה מתכננת להשקיע בפרויקט נוסף של בסיס סוללה ביעילות גבוהה של 5GW, המשתרע על שטח של כ-240 mu, בהשקעה של כ-4 מיליארד דולר. יוּאָן RMB (כ-553 מיליון דולר  על מנת ליצור באופן מלא Hengyuan בלולאה סגורה אנרגיה חדשה ייצור ציוד רשת תעשייתית ולבנות ציוד אנרגיה חדש פארק הדגמות של תעשיית הייצור, החברה מתכננת לבנות מפעל אינוורטר, מפעל לסוגרים פוטו-וולטאיים ומפעל תיל וכבלים בשלב מאוחר יותר, המשתרע על שטח של כ-160 mu ומשקיעים כ-2 מיליארד יואן.

Hengyuan Photovoltaic Module מתמקד בתפוקת הספק גבוהה ובאמינות קיצונית ומחויב להפחתת עלות המערכת הכוללת ולשיפור ההכנסה של המשקיעים. הוא מאמץ את הציוד העדכני ביותר של קו ייצור אינטליגנטי ביעילות גבוהה כדי לעמוד במפרטים שונים של מוצרים כגון 182 ו-210. היא הקימה שיתוף פעולה מעמיק עם מפעלים ידועים רבים מבית ומחוץ כדי לקדם במשותף את המו"פ ויישום טכנולוגיות אנרגיה חדשות. יתר על כן, היא הקימה מכון לחקר טכנולוגיית אנרגיה חדשה בג'יוקוואן, מחוז גאנסו, בהובלת צוות של מומחים ואקדמאים לאומיים מסין, המתמקדים בהשקעה בתחום המו"פ של טכנולוגיות אנרגיה חדשות. זה יבטיח שדרוג ואיטרציה מתמשכים של טכנולוגיות תעשייתיות ארגוניות, וקידום הפיתוח המהיר של תעשיות אנרגיה חדשות באזורים המקומיים ואפילו המערביים עם שירותים.

 Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited Company בתחום האנרגיה החדשה הפוטו-וולטאית, המבוססת על חלקה המערבי של סין, משרתת את כל המדינה ופונה למרכז אסיה ואף לשוק העולמי.

 Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited Company בתחום האנרגיה החדשה הפוטו-וולטאית, המבוססת על חלקה המערבי של סין, משרתת את כל המדינה ופונה למרכז אסיה ואף לשוק העולמי. 

חברה: Gansu Hengyuan Dongli New Energy Limited Company

איש קשר: מנג לו

דוא"ל: Salesoffice@hengyuannewenergy.com

אתר אינטרנטwww.hengyuannewenergy.com

YouTubehttps://www.youtube.com/watch?v=gzeTRyUS3sk

טל': ‎+86156 2023 3138

כתובת: Jiuquan New Energy Comprehensive Utilization Industrial Park, Hengyuan Road, Suzhou District, Jiuquan City, Gansu Province, סין