כמו בערים הגדולות בעולם, מעכשיו גם בתל אביב יופעלו שירותי קונסיירג' מסביב לשעון . החברה החדשה Concierge TLV, שלאחרונה פתחה את משרדיה בת"א, מספקת שירותי ניהול אישי, סידורים ופינוקים, בדומה למודל הקונסיירז' המוכר מבתי מלון יוקרתיים בעולם. החברה החדשה מחפשת 120 עובדים: ממנהלים אישיים ועד למורידי כלבים.

חברת קונסיירז' שנפתחה החודש בתל אביב, מציעה לראשונה בישראל שירותי קונסיירז' וניהול אישי, בדומה לחברות הפועלות בכל עיר מרכזית ותוססת בעולם החברה החדשה מספקת שירות ניהול אישי ולייף סטייל 24 שעות ביממה ומטפלת בכל משימה גדולה כקטנה - מביצוע סידורים כמו תשלום חשבונות או איסוף חבילות, דרך הזמנת כרטיסים לחו"ל או למופע, ועד להורדת כלבים. בנוסף לשירות חדרים אישי בכל שעה שמאפשר הזמנה של כמעט כל דבר, משמפניה בשתים בלילה ועד לארוחת בוקר מפנקת למיטה , קונסיירז' מטפלת כמעט בכל צורך, מזכירה ימי הולדת של בני זוג ולוקחת את האוטו לטסט.

למרות שלאחרונה רוב העסקים החדשים בתחום הלייף סטייל נפגעים קשות מהמשבר הכלכלי, בקונסיירז' דווקא רואים בו הזדמנות, ומגייסים בשלב הראשון 120 עובדים חדשים. גיא בר לב / לימור רביבו מסביר/ ה כי השירות החדש דווקא חוסך למשתמשים בו זמן וכסף: "דווקא בזמן מיתון יש לשירותים שלנו אטרקטיביות גדולה יותר, מי שהעסיק בעבר עוזר אישי בעלות של לפחות עשרת אלפים ₪ בחודש יכול היום לקבל מנוי לשירות קונסיירז’ וניהול אישי מסביב לשעון בעלות של 100 דולר בחודש בלבד. יתרון נוסף הוא שהעוזר האישי מטבע הדברים לא היה זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, וקונסיירז' כן. . הדבר המוזר הוא שעד היום איש טרם פתח שירות כזה בתל אביב, אחת הערים התוססות ביותר בעולם ".

בעקבות כניסתה לישראל מגייסת בימים אלה חברת ConciergeTLV 120 עובדים במשרה מלאה: שליחים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, אנשי פיתוח עסקי ואפילו מורידי כלבים.