בואו נודה על האמת - לתכנן חופשה משפחתית עם ילדים זה אתגר לא פשוט. אתם רוצים מקום שיהיה מעניין ומגוון מספיק בשביל כולם, אבל גם לא יימאס מהר מדי על הילדים. בנוסף, חשוב למצוא יעד שיתאים לתקציב שלכם וללוח הזמנים.

אז איפה כדאי לטוס? חיפשנו בשבילכם 5 יעדי תיירות מושלמים למשפחות עם ילדים, שמציעים מגוון אטרקציות, בידור ופעילויות לכל הגילאים. הטיול המשפחתי המושלם מחכה לכם!

כלים

 

פריז

אין ספק שפריז היא אחת הערים הרומנטיות והמרתקות בעולם. אבל היא גם יעד מצוין למשפחות! פריז מציעה שפע של מוזיאונים, גני שעשועים, גנים ציבוריים ואטרקציות תיירותיות שימשכו את תשומת לבם של הילדים.

מגדל אייפל (https://www.eiffel-tower-guide.com/) האייקוני הוא חוויה שאסור להחמיץ עם ילדים. מומלץ גם לגלוש על הקרח במוזיאון הלובר ולצפות במופע בדיסנילנד פריז. בנוסף תוכלו לטייל ברובע האמנים מונמארטר ולאכול מאכלים צרפתיים טעימים כמו כריכים, קרפים, גלידה ועוגות שוקולד.

פריז היא יעד יקר יחסית, אך אפשר לחסוך בהוצאות על ידי שימוש בתחבורה ציבורית ואכילה במסעדות לא יקרות וביסטרואים.

דובאי

אם אתם מחפשים חופשה אקזוטית ומרהיבה, דובאי היא הבחירה המושלמת לכם. העיר הגדולה והמפוארת הזו באיחוד האמירויות מציעה אטרקציות ובילויים לכל המשפחה.

ישנם כל כך הרבה אטרקציות בדובאי שכדאי לקרוא כל כולם לפני שבוחרים אחת מהאטרקציות. תוכלו לבקר בפארק המים הלגונה האדיר והמדהים אקווה פונטן, לגלוש על מסלול הסקי בחוף המלאכותי במלון מאוות'אן ולטייל בגני הפרחים והפרפרים המהממים.

הילדים בטח יאהבו גם את פארק הלגונה והמים הווילד ואדי, עולם הקרח המדהים במלון קמפינסקי ומופע המים ואור הקסום בדובאי פאונטן. וכמובן - אסור להחמיץ את הנסיעה לראש הבורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה בעולם!

יש המון מלונות מפנקים למשפחות עם ילדים והאוכל כאן מצוין. חסרונה הגדול של דובאי הוא שזו יעד יקר במיוחד.

אורלנדו

אורלנדו בפלורידה מכונה "בירת השעשועים של העולם", ובצדק רב! העיר מארחת עשרות פארקי שעשועים מדהימים של דיסני ויוניברסל האהובים כל כך על הילדים.

בדיסנילנד תוכלו לפגוש את כל הדמויות מהסרטים של דיסני ולהיכנס לעולמות הקסום שלהם, לצפות במופעים מרהיבים ולנסוע על מתקנים מסעירים. באיי התענוגות של יוניברסל תמצאו אטרקציות מפלצות כמו סיור ב'פארק היורה', רכבת הרים מהירה ועוד.

בנוסף לפארקים, באורלנדו יש גם אגמים יפיפיים, חופים נהדרים ואזורי בילוי וקניות רבים שכולם יאהבו. החסרון הגדול הוא שזו אינה יעד זול במיוחד, בעיקר בגלל מחירי הכניסה הגבוהים לפארקים. אבל ההנאה עצומה!

סידני

אם אתם רוצים לשלב גם טבע, נופים וחוויות תרבותיות בטיול המשפחתי, סידני שבאוסטרליה היא בחירה מעולה. הנמל היפהפה, החופים המדהימים והגנים הבוטניים העשירים יקסמו לילדים, וגם לכם.

אפשר לטייל בשמורת הטבע הלאומית בלו מאונטיינס, לצפות בקואלות וקנגוראים, לשוט בנהר הפיטווטרה לעבר סלעי החוף המרשימים ועוד. בעיר עצמה תמצאו גני חיות, מוזיאוני מדע שווים ואקווריומים גדולים ומרשימים.

סידני היא עיר גדולה ומודרנית עם ארכיטקטורה מרשימה וסגנון אירופי. יש בה מסעדות מצוינות, אזורי קניות ובילויים רבים ונוף עוצר נשימה על האוקיינוס והנמל. מומלץ בחום לביקור!

האי קאו לני

אם אתם חובבי טבע ונוף, חפשו יעד תיירותי טרופי ורגוע יותר כמו האי הקסום קאו לני שבהוואי. האי מציע חופים טרופיים מהיפים בעולם, מפלי מים מרהיבים, יערות גשם עבותים ונופים הוואיינים קלאסיים עם הרי געש.

אפשר לשחות עם צבי ים, לצפות בלווייתנים, לטייל בפארקים הלאומיים ולבקר בחוות מקומיות. זה המקום המושלם למנוחה והתרגעות עם הילדים תוך כדי גילוי נופים מרהיבים וטבע בווירג'ין.

קאו לני נחשב ליוקרתי ויקר יחסית, אבל אפשר לחסוך במחירים על ידי השכרת דירה והכנת ארוחות בעצמכם. זה יעד מושלם למי שאוהב טבע ורוצה להתנתק ולהתמלא מחדש עם המשפחה.

טיפים שכדאי לשקול ולבדוק לפני רכישת כרטיסים לאטרקציות בחופשה:

בדקו את מזג האוויר הצפוי ועונת השיא. אל תקנו כרטיסים לפארק שעשועים אם צפוי גשם שוטף.ודאו שהאטרקציה אכן מתאימה לגילאים של ילדיכם. חבל לבזבז כסף על כרטיסים לפעילות שתהיה קשה או מפחידה מדי עבורם.השוו מחירים בין אתרים שונים לרכישת כרטיסים מראש וחפשו מבצעים והנחות. לפעמים אפשר לחסוך הרבה כסף.בדקו אם הכרטיס כולל גם ארוחות או פעילויות נלוות. זה יכול להיות שווה ערך רב.קראו חוות דעת ודירוגים של מטיילים באתרי תיירות לגבי אותה האטרקציה. תמיד טוב לדעת מראש מה חוו המבקרים.וודאו שיש מספיק זמן בלוח הזמנים שלכם עבור אותה פעילות ושהיא נגישה וקרובה למקום שאתם מתארחים בו.בדקו אם יש הגבלת גיל או גובה לאטרקציה מסוימת. חשוב לוודא שכל הילדים יוכלו ליהנות ממנה בבטחה.

אז מה דעתכם? לאן הייתם בוחרים לטוס בחופשת המשפחה הבאה? כל היעדים המומלצים האלו מבטיחים חופשה בלתי נשכחת עם הילדים, מלאה הרפתקאות, גילויים והנאה אמיתית לכל המשפחה.