מתנות

אחת המשימות הקשות לבני המשפחה ולחברים היא לחפש מתנות עבור בני הנוער. תחומי ההתעניינות שלהם שונים בדרך כלל באופן מהותי מאלו של הילדים מצד אחד ושל המבוגרים מצד שני ולכן יש התלבטות עצומה על אופייה של המתנה שתמצא חן בעיניהם. אחת הדרכים המומלצות היא לשאול את מי שחוגג בקרוב יום הולדת, מה הוא צריך ומהם הפריטים שישמחו אותו. יש כאלו שיתביישו לבקש חפץ זה או אחר ויש גם אחרים שמרגישים שיום הולדת זו באמת הזדמנות נהדרת לבקש מקרובי המשפחה האהובים את המתנות שעליהם הם חלמו.

כלים
אוזניות אלחוטיות
אוזניות אלחוטיות

 

אחת האופציות הנדרשות ביותר בקטגוריה של מתנות היא אוזניות אלחוטיות וזאת לאור השימוש הרב במוצר זה. הוא משמש את בני הנוער לשמיעת המוסיקה המועדפת עליהם באופן חד וברור וללא רעשי רקע. באמצעות האוזניות הם מסוגלים ליהנות ממוסיקה זו ללא רעש מחריש אוזניים לבני הבית האחרים אשר לעיתים אוהבים סגנון מוסיקלי זה, ולעיתים אינם אוהבים אותו. מעבר לכך פריט חדשני זה משמש אותם לשיעורי הזום של בית הספר בימים שבהם הלמידה היא מרחוק, לשמיעת פוד קאסטים מסקרנים וגם עבור שמיעת התכנים במחשב כמו בסרטים, בסדרות ובעת המשחק במשחקי המחשב המרתקים.

 

מתנות איכותיות לדור ההמשך

כאשר יש יחסים טובים בין המבוגרים לדור ההמשך, קיימת פתיחות ולכן קל לקבל מהם מידע על המתנות שהן המועדפות עליהם. הדברים הפופולריים הם מחשבים ניידים שמשמשים את הצעירים ללמידה בבית הספר, להכנת שיעורים, מצגות וגם לאין ספור מטרות אחרות. יש כאלה שמעדיפים אייפד כיוון שהוא קל יותר לנשיאה, או משחקי מחשב כדי להעשיר את ההיצע שלהם במשחקים האהובים כמו פלייסטיישן, נינטנדו ואחרים.

השלמה של מוצרים איכותיים

לעיתים יש מתנות של ימי הולדת או מועדים אחרים שהן בסיסיות ולכן כיף לרכוש אותן על פי הבקשה הספציפית של מי שחוגג. כמו מצעי פלנל מפנקים לחורף, שמיכה חמה לימים הקרים, פיז'מות בטיב מעולה או גופיות טרמיות חמות. להשלמת המוצרים החורפיים תמיד כיף לקנות נעלי בית מחממות, גרביים איכותיות וצעיף חם ויפהפה.

לקנות בדיוק מה שצריכים

בני הנוער הולכים לעיתים קרובות לבתים של חבריהם או של קרובי משפחה ושם הם נחשפים לאופציות של פריטים שונים אשר קוסמים להם. לכן כאשר שואלים אותם על מתנות זו ההזדמנות לבקש את המוצרים שישמחו אותם.

אפשר לרכוש עבורם משחקי מחשב חדשניים, במסך למחשב הנייח, במחשב ביתי, מכשיר סלולרי חדש, תוכנות ייחודיות, מדפסת ועוד.

לא אחת הבקשה היא ליצור מהפך בחדר שבו בני הנוער מבלים שעות רבות, כמו קנייה של מיטה זוגית, שטיח עבה ונעים, שולחן חדש במקום השולחן הנוכחי שהוא קטן מדי, כיסא מיוחד המותאם למשחקי מחשב ועוד. בדרך זו הם מגשימים את החלומות שלהם ונהנים לשהות לבד ועם חבריהם בחדר המושלם.