קנייה של רכב היא קניה מאד משמעותית שדורשת לא מעט התעסקות ובין היתר גם החלטות די קשות שיש לקבל באופן מושכל. כאשר אתם רוכשים רכב אחת השאלות היא האם יש לבצע קנייה של רכבים יד 2 או רכב חדש ויש להחלטות הללו פרמטרים שחשוב לתת עליהן את הדגש. לכל החלטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וכאשר אתם מבצעים את הצעד החשוב של רכישת רכב, יש לעשות זאת בהתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים כמובן, מעבר לתמיכה שאתם מקבלים מחברים או משפחה. הנה כמה דברים שחשוב שתדעו על רכישת רכבים שהינם מיד שניה.

קרדיט FREEPIK
קרדיט FREEPIK

קנייה של רכבים יד 2 – מה הם הגורמים הכי משפיעים על ההחלטה?

זה לא סוד, רכישה של רכב היא אחת הרכישות החשובות בחייכם. הסיבה היא לא רק כלכלית אם כי מנטלית בנוסף להכל וגם בטיחותית. הרכב שלכם הופך בשלב מסוים להיות החבר הכי טוב שמלווה לכל מקום ועובר עם הבעלים שלו כל סיטואציה החל מהטובה ביותר והמרגשת ועד לעצובה והקשה ביותר. לכן זה מאד הגיוני להשקיע ברכב שאתם רוכשים. לא מעט אנשים מחפשים לרכוש רכב יד שניה בעיקר בשל שיקולים כלכליים אך ישנם עוד גורמים שיש לקחת בחשבון:

תקציב מוכן מראש

הגדרת תקציב היא צעד ראשון הכרחי. מלבד העלות המוקדמת, יהיו הוצאות נלוות כמו ביטוח, רישום ותיקונים אפשריים. הקפידו להקצות חלק מהתקציב שלכם עבור עלויות נוספות אלו.

בצעו מחקר יסודי ונרחב

מחקר יסודי יכול לעשות הבדל מהותי בקבלת ההחלטות. דאגו לבדוק פלטפורמות שונות, התייעצו עם אנשי מקצוע ואל תחליטו לבדכם. כאשר יש לכם תמיכה של בני משפחה, חברים טובים או כל אדם שאתם סומכים עליו זה בהחלט יכול לסייע. עין נוספת היא תמיד טובה לקבלת חוות הדעת.

בדקו את ההיסטוריה של הרכב

דאגו לקבל תיעוד והיסטוריה של הרכב. אלו יספקו לכם מידע חשוב ובסיסי לגבי תאונות קודמות, אי התאמה במד המרחק ועוד. כמו כן, בדקו את מספר הזיהוי של הרכב על מנת לוודא בעלות וכמובן שאין שעבודים, עיקולים או רישומים פליליים על מספר הרכב.

קנייה של רכבים יד 2 – אל תוותרו על נסיעת מבחן

גם אם הכל נראה לכם נהדר על הנייר וראיתם את הרכב בעיניים, בדיקה פיזית מקיפה על ידי מכונאי מוסמך היא הכרחית ואף קריטית. בעוד שהאסתטיקה של המכונית חשובה, תקינות מכנית היא מעל הכל. במהלך נסיעת המבחן, שימו לב לרעש המנוע, בעיות היישור וחווית הנהיגה הכוללת.

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

קנייה של רכבים יד שנייה היא תהליך מורכב הדורש תשומת לב, מחקר וסבלנות. עם זאת, התמורה בצורת חיסכון פיננסי, פחת נמוך יותר, ולעתים קרובות גם נסיעה איכותית הופכים את הצעד למשתלם. הצטיידו בידע הדרוש לכם ודאגו שהחבר הכי טוב שלכם שהולך ללוות אתכם במגוון של מסעות בחיים יהיה הבטיחותי ביותר עבורכם.

חברת שי עסקי רכב היא מהחברות המובילות בישראל בתחום קנייה ומכירת רכבים. לחברה צוות מיומן ומקצועי שממתין לסייע לכם ברכישה, מכירה או העברת רכב למגרש פירוק. החברה מעניקה שירותי גרירת רכב בבטיחות מלאה ולצד שירות סבלני, אדיב ומכיל במקצועיות ברמה גבוהה.