עונת החגים מזמינה את כולנו להתחדש ולחדש את הבית או המשרד במגוון דרכים. צביעה מחדש של קירות הבית או המשרד, היא ללא ספק הדרך המהירה להפוך את המקום בו אנחנו גרים כך שיראה בעיננו ממש כמו חדש. העניין הוא שעל מנת שנוכל לצבוע את הקירות או את הדק בצבע חדש, אנחנו צריכים לעשות כמה פעולות שיעזרו לנו להוריד את מה שהיה שם קודם לכן. במאמר הבא נביא לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את עבודות הצביעה על הצד הטוב ביותר ובהצלחה.

כלים

 

למה חשוב להוריד את הצבע ולהכין את הקיר והדק

לפני שנדבר על העבודה עם החומר עצמו, אנחנו רוצים להזכיר כי בסופו של דבר, עבודת צביעה מקצועית, היא עבודה בה אנחנו שמים דגש על הפרטים הקטנים. אם אתם רוצים להגיע לתוצאה של אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, אתם לא יכולים לוותר על עבודות ההכנה של הבטון או העץ. מה גם שעל מנת שהצבע החדש יתפוס כמו שצריך, אנחנו צריכים להניח פריימר על העץ והבטון ורק מעליו לשים את הצבע. הפריימר עצמו לא יתפוס טוב על צבע ישן וכן הלאה. כלומר, לפני שנוכל להתחיל בעבודות, אם אנחנו לא רוצים לחזור על עצמנו פעם אחרי פעם, אנחנו חייבים לעשות את העבודה בסבלנות, שלב אחרי שלב.

מה היתרון בתכשיר כימי להורדת הצבע

עד לפני לא הרבה שנים, הדרך היחידה להוריד צבע מבטון או מעץ, הייתה באמצעות שיוף של הצבע הקודם. בהתחלה עם שפכטל ולאחר מכן עם מכשירים המבוססים על חשמל. אבל מטבע הדברים מדובר על עבודה סיזיפית וכזו שיכולה לקחת הרבה מאוד זמן. היום, בעזרת מסיר צבע איכותי, אנחנו יכולים כמו להמיס את שכבת הצבע הקודמת כך שהתהליך כולו לוקח פחות זמן. כמובן, חשוב להתייחס לדגשים בתהליך העבודה, עליהם נעבור ממש עכשיו.

כמה כללי ביטחון חשובים לעבודה עם מסיר צבע

ערכנו עבורכם רשימה קצרה של כללים שיעזרו לכם לעבוד בצורה בטוחה ואחראית:

חשוב לעבוד במקום מאוורר: חשוב מאוד להקפיד ולעבוד במקום בו יש אוויר דווקא משום שעבודה עם מסיר צבע היא עבודה עם חומר כימי אשר עלול להוות סכנה בריאותית במידה ושואפים את אדי החומר בחלל סגור. אם אתם עובדים לכתחילה בחדר בו אין מספיק ארונות, פתחו את הדלת, הניחו מאוורר כך שראש המאוורר יפנה לכיוון הדלת, כן, מה שאתם שומעים, כך הסירקולציה של האוויר בתוך החדר תהיה גבוהה יותר ואתם לא תעמדו בסכנה.

שימו לב ועבדו על משטחים קטנים בכל פעם: כדי שהקיר או הדק יהיו נקיים לחלוטין, חשוב לעבוד עם המברשת לכיוון אחד ובכל פעם לכסות חלק קטן של הקיר או הדק. בשביל לקבל תוצאה מושלמת ומדויקת.

בחרו מסיר צבע בהתאם לחומר הגלם עליו אתם עובדים וסוג הצבע אותו אתם מורידים: כאן אנחנו נוגעים בנקודה החשובה ביותר אולי. מסיר צבע אחד לא בהיכרח יתאים לכל סיטואציה. התרכובת של התכשיר משתנה מפעם לפעם בהתאם לצרכים המסוימים של הלקוח ולכן, תמיד טוב לקרוא את האותיות הקטנות על האריזה ולהבין האם בחרתם מסיר צבע נכון לסיטואציה.

הגנו על העיניים ועור הידיים עם ציוד מגן: כאמור, עבודה עם תכשירים כימים עלולה להיות מסוכנת. לכן, חשוב מאוד להקפיד ולהשתמש בציוד מגן כדי שלא תיפגעו כתוצאה מהעבודה.

אם אתם מחפשים חומרי עבודה איכותיים, אנחנו מזמינים אתכם להציץ באתר שלנו ולהזמין את כל מה שחסר לכם בקליק.