יש סיבה שאנה זק שרה על נעלי אולסטאר בשיר שכבר הפך ללהיט. מדובר בנעליים אגדיות, שאי אפשר לעמוד בפני הקסם שלהן, שלא דועך מזה שנים רבות אלא רק מתפתח ומתעצם.
נעלי אולסטאר המיוצרות על ידי קונברס, שנרכשה בעבר על ידי נייק, החלו את דרכן בעולם כנעלי כדורסל בתחילת המאה ה-20. המקור נקרא אגב למי שתהה - צ'אק טיילור אולסטאר.

כלים

 

החלו כנעלי כדורסל, הפכו לסניקרס ליום יום וליציאות


על אף שבמרוצת השנים במבט לאחור העיצוב לא השתנה מעט במידה ניכרת, הרי שהנעל כבר לא נראית על המגרש, אבל זה לא פגע במידת הפופולאריות שלה. הנעל החלה את דרכה בעולם כבר בשנת 1908 עם נעליים שכללו גומי והבד המקורי נשאר עד היום וגם אלמנטים נוספים: למשל,
המראה המבוסס על חלק עליון תפור וסוליה חיצונית מגומי, כשבגרסאות מסוימות עשויה מקנבס כותנה, עור או זמש, נחשבת לכוכבת בקרב ילדים, מתבגרים ומבוגרים, גברים ונשים. הבטנה הרופפת מספקת גמישות והשרוכים הארוכים מוסיפים לסטייל.

הסניקרס האמריקאיות שמזוהות מאוד עם טינאייג'רס וסטודנטים בקולג', נוחות לנעילה במצבים רבים גם להליכה יומיומית וגם ליציאה ונראות נהדר עם כל הופעה ואאוטפיט שתבחרו, גופיות כמו בשיר של זק או ג'ינס, שמלות והמראה היוניסקס שלהן הפך אותן לפופולאריות בקרב גברים ונשים כאחד.
ל-All Star יתרונות נוספים כמו מבנה יציב למדי, קל משקל המאפשר פעילות תוך כדי תנועה ותמרון, ומדובר בנעל רב תכליתית שיכולה להתאים לספורט, ליום יום וגם למסיבות ולאירועים כאשר משדכים לה את הבגדים הנכונים שמקפיצים את ההופעה הכוללת. בין אם מדובר בסוג של אופנת רחוב או יציאה, הנעליים האלה תמיד יעשו את העבודה.

עיצוב על זמני בטוויסט עכשווי


במרוצת השנים האבולוציה של הנעל האייקונית התפתחה הודות לווריאציות עיצוביות רבות כאשר המבנה הקלאסי המקורי נשאר כפי שהוא והנעל קיבלה צבעוניות והדפסים גראפיים בהתאם לטרנדים המתחלפים במהירות בזירת האופנה כאשר על הגפה נותר הלוגו שפשוט אי אפשר בלעדיו.
כמו כן, ניתן לראות דגמים שונים כולל פלטפורמות גבוהות בולטות למי שמחפש אפקט של הגבהה. בנוסף, ניתן לראות חזרה לרטרו עם נעלי וינטאג' במראה של תפירה רכה ועדינה לצד גווני הפסטל הרכים ועד נעליים עשויות מעור. בין הסגנונות אפשר למצוא גם נעליים עם סוליה עבה מאוד.
אתם כמובן מחליטים אם אתם מעדיפים גפה מקנבס או מעור או אפילו פרווה. יש דגמים גם במראה יוקרתי במיוחד והייפ תוצר של שיתופי פעולה של המותג עם מעצבים שונים. ישנם דגמים גבוהים יחסית לצד סניקרס נמוכות נטולות עקב. אתם בוחרים אם לגרוב גרביים גבוהות, חותלות או ללכת פרי סטייל ללא גרביים בתוך הנעליים. החלטה אופנתית נוספת קשורה להידוק השרוכים, כשיש מי שאוהבים אותם רפויים ומשוחררים ואחרים מהודקים.
אולסטאר הפופולאריות נותרו הלבנות והשחורות כאשר יש דגמים עם פסים צבעוניים שמוסיפים את הטאץ' המבוקש ואין ספק שאפשר לראות נוכחות בולטת בשטח גם של הדגמים מסוג Run Star Hike Platform בעלי המראה הקלאסי אבל עם פלטפורמה, כובע אצבע גומי הנאמן למקור אבל סוליה חיצונית ייחודית בשיק עתידני. כמו כן, חיבורים בין גוונים מעניינים וכן והדפסים גראפיים רקומים ייחודיים של לבבות, הדפסים גיאומטריים, צבעוניות בלתי שגרתית של כתום, חרדל, טורקיז, אדום,. אתם בוחרים את הלוק כל פעם מחדש ומוזמנים לחדש את האולסטאר שלכם ולהוסיף עוד זוג לאוסף דרך חנות אמינה שמוכרת לכם את המקור במחירים טובים. תתחדשו לכם.