תיק גב הוא חבר נאמן אשר ילווה אתכם בכל עת ולא מקום, לעבודה, ללימודים, למפגשים חברתיים. תיקי הגב השתדרגו במהלך השנים הן מההיבט האסתטי והם מגיעים במגוון מסחרר של אפשרויות, עיצובים וגוונים והן מההיבט הפרקטי – פונקציות שעושות הבדל והופכות את התיק לפריט מנצח.

בבואכם לבחור פריט חשוב שתיקחו בחשבון מגוון פרמטרים משמעותיים כמו למשל, גודל הפריט כך שיוכל להכיל את כל מה שחשוב לכם לשמור בהישג יד. שנית, החלוקה לפי תאים - כך שלכל מוצר יהיה את המקום הייעודי שלו לאחסון ותוכלו לשמור על סדר וארגון.
כמו כן, המשקל של הפריט ביחד עם המוצרים ואם יש לו מערכת גב מאווררת וארגונומית או לפחות נוחה לנשיאה ארוכה וכן סוג הידיות ואם אפשר לכוונן אותן ביחס לפרופורציות שלכם, להעדפה ולנוחות וכן תנאי הסגירה והפתיחה שלו – רוכסן, קליפס וכדומה. ישנם גם מנעולים לאבטחת הפריט.

 

כלים
Photo by SCREEN POST on Unsplash
Photo by SCREEN POST on Unsplash

 

עכשיו שאתם יודעים מה חשוב לכם, בואו ניגש לפיצ'רים החדשים שיש לדגמים העכשוויים בשוק. סקירה קצרה שתכניס אתכם לעניינים בדרך לפריט המבוקש בהתאם לצרכים, לרצונות ולטרנדים העדכניים – החדשנות שתרצו לשאת עמכם:

מיקומים ייעודיים לגאדג'טים


אם בעבר מקום ייעודי לבקבוק נחשב להיילייט של תיקי גב, הרי שהיום מדובר בחיבורים ייעודיים למוצרי האלקטרוניקה שאנחנו אוהבים לקחת עמנו.
כמו למשל, חיבור ייעודי או שקע מיוחד לאוזניות שלכם, כך שתמיד יהיה אפשר לשלוף אותן וגם להשיב חזרה וכן מקום לטלפון סלולארי גם בדגמים הגדולים כולל אזור ייעודי לסוללה ניידת שאתם נושאים עמכם כולל בדגמים מסוימים טעינה להתקנים מסוג USB.
בנוסף, מיקומים ייעודיים בתוך הפריט עצמו לטאבלטים בגדלים שונים, גם לדגמים הגדולים מביניהם וכמובן, למחשבי נייד כמו גם ריפוד ייחודי למחשבים הניידים כך שהם יישמרו בדרך הבטוחה והאופטימאלית. לרוב מדובר במעין ארגונית פנימית, לעיתים אפילו ניידת ונשלפת, ללפ טופים כאשר כדאי לברר כמה אינץ' המחשב הנייד אשר ברשותכם על מנת להתאים עבורו את הדגם הנכון של הילקוט שרכשתם, על אחת כמה וכמה אם אתם יודעים שרכשתם אותו בעיקר למטרות של אחסון המחשב הנייד.
כמו כן, אפשר להבחין במגוון רחב של דגמים עכשוויים של תיקי גב באמצעים שנועדו לאפשר סגירה בטוחה של המכשירים הניידים כולל רוכסן כפול כך שלא יחליקו או ייפגעו מהטלטלות וגם תרגישו שהם במקום הבטוח ביותר. כמו כן, חיבורים פנימיים וחיצוניים למחזיקי מפתחות שתוכלו לפתוח את הדלת ולנעול בלי להוריד את הגב מכם או שתמצאו תמיד את המחזיק שלכם ולא תצטרכו לחפור בעקבותיו עמוק בתוך התיק.

 

חסינות גבוהה ברמה אחרת


תשכחו מכל מה שהכרתם וחשבתם על עמידות של תייק גב, הפתרונות הטכנולוגיים היום ביחד עם חשיבה יצירתית, הפיקו מגוון רחב של אפשרויות לחסינות מסוג אחר של תיקים, הרבה יותר מ"רק" עמידות בפני רטיבות. כמו למשל, חסינות בפני שריטות ואפילו בדים להפחתת כתמים ועיוותים, כולל ניילונים שמגנים על הדגם ואפשר לשלוף בעת הצורך או כשתנאי מזג האוויר מאתגרים במיוחד.

 

תכנון חכם ומתקדם


ניתן לראות במגוון רחב של דגמים היום למען הביטחון האישי ושמירה בעיקר על פריטים יקרי ערך, מעין כיסי אבטחה נסתרים וסמויים שנועדו להגן למשל על הארנק, הטלפון או כרטיסי האשראי מפני גניבות. הגישה הנוחה אף היא באה לידי ביטוי בעיצוב המתקדם והתכנון האופטימאלי החכם כמו למשל, רוכסני צד לגישה מהירה ונוחה עם הזרועות לצדדים כך שיהיה אפשר לשלוף ולהחזיר פריטים ללא מאמץ ובלי להסיר לרגע את הילקוט מהגב עצמו.
אל תתפשרו על הפיצ'רים החשובים לכם ביותר לצד אופנתיות או קלאסיקה, מראה מושך של תיק שתאהבו לשאת.