לנהל עסק זו אולי אחת המשימות המורכבות והסבוכות ביותר שקיימות, יש לכם כל כך הרבה למה לדאוג והאחריות לא נגמרת. צריך לטפל בענייני תשלום וגבייה, קשרי לקוחות, מכירות, טיפול בתקלות, מלאי, רווחת העובדים- והרשימה רק הולכת ומתארכת.

אחד הפתרונות הנפוצים ביותר בשוק לבעיות אלה הן תוכנות הניהול לעסקים קטנים, כאשר הפופולרית שבהם היא תוכנת crm, שאם לא שמעתם עליה עד עכשיו, הגיע הזמן.

 

כלים
Photo by Karl Pawlowicz on Unsplash
Photo by Karl Pawlowicz on Unsplash

 

Crm- מה זה?

אז בואו נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת, תוכנת crm- מה זה בכלל? השם crm הוא ראשי תיבות של המילים Customer Relationship Management, כלומר, ניהול קשרי לקוחות.

מערכת crm היא מערכת אסטרטגית שבה משתמשות היום חברות גדולות וארגונים במטרה ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים. התוכנה מסייעת לעסקים לייעל קשרי לקוחות, להגדיל את המכירות וגם לשפר את תדמיתם ואת שירות הלקוחות וכך להגדיל רווחיות.

כיצד פועלת מערכת crm?

המערכת מתבססת על העובדה שביסודו של כל עסק מצליח, עומד בסיס של קשרים טובים עם הלקוחות. ככל שתגדילו את העסק שלכם, כך גם יגדל הצורך שלכם בניהול יחסים עם הלקוחות. מערכת crm הופכת את כל זה ליותר פשוט ומטרתה היא לייעל עבורכם הלכי מכירה ומיתוג.

בתוכנת crm  הנתונים  והמידע מאוחסנים בענן רשת חיצוני, כך שעובדים יכולים לגשת אליו בכל עת ומכל מקום שיש בו חיבור לאינטרנט. יכולות הפריסה של הנתונים באמצעות התוכנה וכן הקלות של השימוש בה, הופכים אותה לייעודית עבור עסקים קטנים ועבור חברות עם משאבים טכנולוגיים מוגבלים.

למה גם אתם חייבים להשתדרג לתוכנת crm?

אחרי שהבנו מה זה crm, אתם בטח תוהים מה כל כך טוב בתוכנה הזו?

היתרון המרכזי שלה הוא טיוב שירות הלקוחות. לתוכנת הcrm העדכנית פונקציות רבות המקלות על ניהול העסק, אבל המרכזית שבהן היא האופציה לניהול כלל אנשי הקשרי ואיסוף מידע חשוב של הלקוחות שלכם.

המערכת מרכזת עבורכם נתונים דמוגרפיים, רשומות רכש ועוד מידע מערוצים שונים- הכל כדי שיהפוך נגיש עבורכם ועבור העובדים שלכם. כך העובדים בעסק שלכם יכולים לדעת את כל מה שצריך כדי להעניק ללקוחות חווית שירות טובה יותר, ולהשאיר את הלקוחות מרוצים הרבה יותר.

כלי CRM יכול לעזור לכם גם בייעול המכירות עבור העסק שלכם. על מנת להקפיץ לכם את המכירות, המערכת משתמשת באוטומציות מפתח שנועדו לנתח את נותני המכירות בעסק שלכם, ולבסס את תהליך המכירה שלב אחר שלב בצורה מרוכזת. המערכת החכמה משתמשת בנתונים הללו כדי שאתם תוכלו להגדיל את הפרודוקטיביות ואת הרווחים שלכם באופן המיטבי.