בואו נשים את זה רגע על השולחן, לתכנן בר מצווה זה תמיד הרבה יותר קל. הרי בסוף, בבר מצווה יש כמה כללים שקשה לוותר עליהם, אם זו הנחת התפילין הראשונה בליווי בני המשפחה ואם זו העליה לתורה בבית הכנסת. אבל כאשר אנחנו מגיעים לתכנון של בת מצווה, זה תמיד הופך הרבה יותר מאתגר, שכן אנחנו מדברים על אירוע שכמו צריך ללמוד איך 'להמציא מחדש'. לכן אנחנו כאן, כדי לעזור לכם עם כמה טיפים שיהפכו את החגיגה מדויקת עבורכם ההורים ועבור הבחורה הצעירה, אשר ביום אחד, פתאום הפכה, מילדה לאישה צעירה.

כלים
לופט בילי ג'ין
לופט בילי ג'ין

כמה טיפים בנוגע להפקת האירוע במישור החוויתי

לפני שאנחנו יורדים לרזולוציות קטנות ולפרטים כמו צבע המפיות בשולחנות ותפריט המנות האחרונות, אנחנו רוצים לקחת אתכם כמה צעדים אחורה ולהציע לכם להתיישב, אתם והילדה האהובה שלכם, ביחד, לחשוב איך בדיוק אתם מעוניינים לקיים את אירוע בת המצווה, מה חשוב לכם שיהיה באירוע. האם אתם רוצים לעשות פרויקט מיוחד עם הילדה, לפני האירוע ולהציג את התוצרים באירוע עצמו? למשל, להפיק סרט מיוחד ביחד או משהו בסגנון הזה? האם חשוב לכם להציע לבני המשפחה המבוגרים, סבא וסבתא למשל, להגיד משהו במהלך האירוע? כאן זה הזמן שלכם לחשוב לא רק על הטכני, אלא גם על התהליך העמוק והמשמעותי אותו הנערה הצעירה עוברת. בסוף, בת מצווה, זו ההזדמנות לחגוג נעורים, לחגוג את גיל ההתבגרות, המעבר מהילדות לנערות. כאן זה גם הזמן לחשוב ביחד, איך הייתם רוצים לציין רגע שכזה.

לאפשר לעצמכם להפליג עם הדמיון

חשוב לזכור, תכנון בת מצווה זה לא עול, אלא, זו חוויה מעצימה ומרגשת עבור כל בני המשפחה. בזמן ההיערכות לאירוע, לפני שאתם יושבים על טבלת התקציב ומורידים את הרעיונות לפרקטיקה, אתם יכולים לחלום כל מה שתרצו, אתם יכולים להוציא את החוש היצירתי שלכם החוצה. אגב, אנחנו עוד מעט נדבר על כך בהרחבה, אבל מהרגע בו אתם בוחרים את השותפים שלכם לקיום האירוע, כלומר, מהרגע בו אתם מחליטים על הלוקיישן המושלם לקיום המאורע, הרי שאתם יכולים ליהנות מהרעיונות של אלו שהיו שם באירועים קודמים ויכולים לעזור לכם לנסח בצורה יותר טובה את החלומות שלכם ואת השאיפות שלכם בנוגע לאירוע המיוחד הזה.

הבחירה החשובה מכולם, איפה לקיים את האירוע ?

הבחירה הכי חשובה בהיערכות למסיבת בת מצווה, זה לבחור איפה אתם מעוניינים לקיים את המאורע. למה זה חשוב? מכמה טעמים:

  1. הלוקיישן ישפיע על כמות המוזמנים: אין מה לעשות, בסוף, כמות האורחים היא נגזרת גם של המיקום. אם לא תבחרו בפריים לוקשיין, בנקודה אליה אפשר להגיע בקלות, יהיו אורחים שלא יצליחו להגיע בזמן. 
  2. מועדון לבת מצווה בירושלים צריך להתאים לצרכים שלכם ברמה הטכנית: כאשר אתם בוחרים מקום לאירוע, אתם בוחרים גם את צוות העובדים, אתם בוחרים את האולם עצמו, אתם בוחרים את העיצוב ואתם בוחרים את הציוד. ככל שהמקום בו בחרתם יהיה ערוך בצורה טובה יותר לקיום אירוע מהסוג הזה, כך אתם תדרשו לעבוד פחות בניסיון להשלים את החסר בעצמכם. 
  3. זה הזמן לבחור תאריך ולתאם הכל עם שאר הספקים: כאמור, אם אתם בוחרים נכון מועדון לבת מצווה בירושלים, התיאום עם הספקים הופך כמעט שולי. לא רק שאתם לא צריכים נותני שירות נוספים בדרך כלל, אלא, שהתיאום עם אלו שבכל זאת בחרתם להזמין לאירוע, נעשה דרך אנשי הצוות של המקום עצמו. בחירה של התאריך עוזרת לכם להגדיר את המשימות לקראת האירוע ולהתחיל להתכונן ולהתרגש.

אין שום סיבה להמתין, צאו לדרך עוד היום

תכנון של מסיבת בת מצווה, זה בכל זאת אתגר עבור מי שיוצאים לדרך בפעם הראשונה. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו עוד היום. 'בילי ג'ין' הוא לופט מושלם בירושלים, בו אפשר לקיים אירועי יום הולדת ובת מצוות. אנחנו שמחים לקחת חלק ברגעים המאושרים בחיים של הלקוחות שלנו ואנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו עוד היום, בשמחה.