נמאס לכם להסתבך עם ארגונים מורכבים ויותר מידי ספקים? אין לכם מושג איך להפתיע את הקולגות בהאפי האוור הבא? לנו יש הצעה מעולה! בוודאי יצא לכם לשמוע על טרנד שולחנות השוק שסוחף את ישראל, ואם עדיין לא יצא לכם ליהנות ממנו בעצמכם, הגעתם למקום הנכון! היכנסו לאתר שולחנות שוק ובואו להזמין כבר עכשיו את השולחן הצבעוני, המושך והטעים שישדרג לכם את האירוע!

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

בואו לאתר שולחנות שוק ולקרוא עוד על הטרנד הקולינרי שיסחוף גם אתכם!

מכיוון שמדובר על שדרוג לא מוכר, משהו שאתם עומדים לעשות בפעם הראשונה, כנראה שתרצו להבין כיצד להזמין את השולחן המדויק עבורכם. ובכן, מדובר בתהליך דומה מאוד לכל הזמנת שירות או מוצר אחר בתחום האירועים;

מספר האורחים – בדרך כלל המחיר ייקבע בהתאם למספר המוזמנים, כשהטווח עצמו משתנה גם לפי סוג השולחן שהוזמן. חשוב לזכור ששולחנות שוק מתאימים לאירועים קטנים יחסית (למשל עד 100 איש), ובמידה ומדובר באירוע גדול יותר או מצומצם מאוד, המחיר יחושב אחרת. הרי באירועים גדולים מידי יש צורך בכמות גדולה יותר של אוכל, וכשהאירוע קטן מאוד (עשרה משתתפים למשל), התמחור יתבצע אחרת גם כן על מנת שהעסק לא יפסיד.

מועד האירוע – בחודשי הקיץ ישנו ביקוש גדול יותר לאירועים – מסיבות רווקים ורווקות, מסיבות בריכה, ימי הולדת ושמחות נוספות. באופן לא מפתיע, מחיר שולחן שוק בקיץ יהיה מעט גבוה יותר. בנוסף, בהתאם לעונה ניתן להוסיף מטעמים המתאימים לזמן הזה בשנה. למשל פירות קיץ בקיץ, פירות חורף בחודשים המתאימים ועוד.

כמה טעים השולחן שלכם? – שולחנות השוק מאופיינים במגוון עצום של מאכלים. ניתן אף לבחור את השולחן על פי תמה מסוימת; שולחן בשרי או חלבי, שולחן מקסיקני, שולחן אסיאתי, שולחן שניצל, המבורגרים ועוד. המשמעות היא שתוכלו ליצור אווירה ממגנטת במיוחד ולגוון בכל אירוע מחדש!

למי זה מתאים?

כעת, כל שנותר זה רק להיכנס לאתר שולחנות שוק ולבחור את השולחן הכי טעים שהכי מתאים לאירוע שלכם! באילו אירועים מדובר? האידאל הוא אירועים קטנים ואינטימיים יחסית; בריתות, חתונות בחצר האחורית של הבית, מסיבות רווקות ורווקים, ימי הולדת, ימי גיבוש עם העבודה, האפי האוור ועוד. בקיצור, שמחות המיועדות לכמה עשרות אנשים ולא מעבר. המטרה היא להעניק לאורחים תשומת לב מיוחדת, מבלי לשבור את הכיס ומבלי להגזים, ועדיין להציג שפע וטעמים מדהימים.

לא בטוחים במה לבחור? אל דאגה, המקצוענים ישמחו לשמוע את כל הפרטים על האירוע שלכם, האורחים שעתידים להגיע, מתי הוא ייערך והיכן, ובהתאם לכל הפרמטרים הללו להתאים לכם את שולחן השוק המושלם שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח. אז למה אתם מחכים?! קליק אחד לאתר שולחנות שוק וגם אתם עומדים להתמכר לשולחנות הצבעוניים והטעימים, שאי אפשר להתנגד להם!