לכל אישה חשוב לשמור על מראה אופנתי. בשביל נשים דתיות ומסורתיות חלק חשוב מאופנת הלבוש שלהן הן מטפחות מעוצבות שהן לובשות על הראש. למטפחות יש תפקיד הלכתי וכל אישה נשואה חייבת ללבוש אותן – אך בשנים האחרונות הן הפכו להיות גם פריט אופנתי לכל דבר ועניין. כיום יש מטפחות בעיצובים מגוונים ולא רק בצבעים של שחור ולבן. ניתן לקנות למשל מטפחות שמודפסים עליהם פרחים או הדפסים שונים. חשוב לשים לב שהעיצוב של המטפחות יהיה עדין וצנוע – במיוחד אם אנחנו לובשות אותן לבית כנסת או לאירועים דתיים שונים כמו חתונות, בריתות או בר מצוות.

 

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

מטפחות מעוצבות – מטפחות לראש

מטפחות לראש מהוות פריט חשוב מאוד מבחינה דתית. אישה דתייה שחשוב לה גם לשמור על המצוות של הדת ומצד שני היא לא רוצה לוותר על מראה אופנתי ויוקרתי יכולה לבחור ללבוד מטפחות מעוצבות. יש מטפחות עם עיצוביים ייחודים יותר לימים מיוחדים מבחינה דתית כמו חגים או ימי שבת. ככל שלכל אישה יש יותר דגמים שונים של מטפחות במגוון עיצובים – כך היא יכולה להפתיע יותר במראה שלה. המפתח למראה אופנתי הוא גיוון ושינוי וניתן לשלב כל מטפחת ראש עם בגדים ולוקים שונים.

האם ניתן לשלב בין מראה צנוע ואופנתי?

באמצעות שימוש במטפחות ראש מעוצבות קל יותר לשלב בין מראה שהוא גם צנוע וגם אופנתי. מטפחות מעוצבות מאפשרות לנשים רבות לשדרג את המראה שלהן כך שהוא יהיה מעניין יותר ואסתטי יותר. מטפחות אלו לא מסייעות לנשים לשמור על הצניעות שלהן, הן גם מאפשרות להן להיראות צעירות ויפות יותר. ניתן בקלות יחסית לשלב בין מראה שהוא צנוע ואופנתי.

למה חשוב לשים לב בבחירת מטפחת ראש?

כאשר אישה באה לבחור מטפחת ראש היא צריכה לשים לב למידה של המטפחת – כך שהיא תכסה את כל השיער שלה. עוד חשוב לשים שאנחנו בוחרות ללבוש מטפחת שהיא כשרה ועשויה מבד כשר. מטפחות מעוצבות יכולות לסייע לנו ליהנות ממראה שהוא מטופח ואסתטי יותר מבלי לוותר על הרגשות הדתיים ושמירה על האמונה הדתית שלנו.

בסופו של דבר, הבחירה איך להתלבש היא בחירה אישית לכל אישה. פעמים רבות לנשים דתיות יש פחות אפשרויות אופנתיות בבחירת הלבוש שלהן. נשים דתיות מכל זרמי היהדות רוצות באופן טבעי לשמור על מראה מטופח ויפה. אם אנחנו רוצות לשפר את המראה שלנו כדאי לנו ללבוש בגדים יצירתיים שמצד אחד יהיו אופנתיים ומצד שני לא יפגעו באורח החיים הדתי שלנו. היכולת גם להתלבש יפה ולהשקיע במראה שלנו וגם לשמור על אורח החיים הדתי יכול לשדרג את איכות החיים שלנו ולהפוך אותנו למאושרות יותר. אנחנו יכולות להתייעץ עם הרב או הרבנית שלנו איזה סוג לבוש מותר לנו ללבוש מבחינת צניעות.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת רכב לטווח ארוך: הפתרון החכם לצרכים שלכם

רוב האנשים שזקוקים לרכב לתקופה ממושכת, בוחרים לרכוש לעצמם רכב פרטי, או לחילופין, לבחור…
קרדיט תמונה FREEPIK

3 טיפים לבחירת ספק החשמל המתאים עבורך

בחירת ספק חשמל פרטי היא צעד משמעותי שיכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות החשמל, לשיפור…
קרדיט תמונה FREEPIK

הפלות חוזרות בתחילת הריון - חשוב שתדעו

אובדן הריון הוא בהחלט בשורה קשה לכל סוג, בהחלט במקרים בהם מדובר באובדן שמתרחש יותר מפעם…
קרדיט תמונה FREEPIK

קרטונים למעבר דירה וחשיבותם

א. הגדרה של קרטונים למעבר דירה קרטונים להובלה, הידועים גם כקופסאות הובלה, הם קופסאות…
קרדיט תמונה FREEPIK

ערעור על החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ונהיגה בשכרות פעם שניה

האם המסע שלך להשבת זכויות הדרך שלך נתקל במחסום נוסף עם החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים…
קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…