עם הזמן, כל ציפוי מאבד מהחוזק והמראה שלו. זה חל גם על ציפוי האמבטיה העמיד ביותר. האם חידוש אמבטיה יכול לחסוך לכם את הצורך בקניית אמבטיה חדשה? במהלך שימוש באמבטיה שלכם, ציפוי האמייל נשטף, מתכסה בציפוי חלודה, הופך מחוספס, מה שיכול לפגוע בנראות ובפונקציונאליות של האמבטיה שלכם. במקרים אלו אתם יכולים לגלות כי חידוש אמבטיה יכול להיות פתרון משתלם וחסכוני במיוחד עבורכם.

 קרדיט לתמונה: freepik
קרדיט לתמונה: freepik

 

שיטות חידוש אמבטיה שיכולות לחסוך לכם לא מעט כסף

לעתים קרובות, במקרים בהם מזהים פגם בציפוי האמבטיה, אנשים מחליטים להחליף את האמבטיה. עם זאת, תהליך זה ידרוש הוצאה מכובדת. הדבר מלווה בפירוק וסילוק האמבטיה הישנה, רכישה, אספקה ​​והתקנה של אמבטיה חדשה. בנוסף, ייתכן שיהיה עליכם לבצע עבודות גמר לקירות והרצפה, מכיוון שהמידות של האמבטיה משתנות. חידוש ושחזור הציפוי הישן יעלה הרבה פחות, וידרוש מכם הרבה פחות עבודה מסביב.

ציפוי אקרילי בעת חידוש אמבטיה הוא אחת השיטות הפופולאריות ביותר לשחזור הציפוי. מדובר בחומר אקרילי במצב נוזלי, המאופיין בנזילות גבוהה ובצמיגיות חזקה. הציפוי מתקשה לאט. הודות לאיכויות אלה, החומר מצופה באופן שווה על פני השטח, מה שמספק התוצאה חזקה, חלקה ועמידה. חיי השירות מגיעים ל-15 שנים.

תהליך ההכנה של האמבטיה לקראת ציפוי אקרילי חדש

הציפוי הישן מוסר לחלוטין מהמשטח. ניתן להסיר את הציפוי על ידי שיוף עם נייר זכוכית גס. במקומות שקשה להגיע אליהם, מסירים את הציפוי באמצעות ממיסים מיוחדים או חומצה. לאחר מכן, האמבטיה נשטפת היטב. במידה ויש נזקי קורוזיה הדורשים תיקון, זה השלב בו אנשי מקצוע של חברת תותי אמבטיות משקמים את האמבטיה. כתוצאה מכך, הבסיס צריך להיות נקי, יבש ומפולס.

כדי למרוח את האקריליק באופן שווה, צריך לחמם את האמבטיה. כדי לעשות זאת, ניתן למלא את האמבטיה במים חמים, אשר מרוקנים לאחר 10-15 דקות.

את התמיסה האקרילית מורחים באופן שווה ומדויק על צידי האמבטיה בשכבה של 4-6 מ"מ. לאחר מכן יש לתת לחומר להתייבש באופן מוחלט, מה שיכול לקחת בין 6 שעות ליום שלם.

החלק הקשה ביותר הוא מזיגה אחידה של אקריליק. לכן חשוב לפנות רק לאנשי מקצוע מומחים בעלי ניסיון רב בתיקון ותהליכי החידוש.

מה היתרונות של הלבשת אמבטיה?

לפני שאתם מבררים עבור הלבשת אמבטיה מחיר משתלם, בואו נעבור על תהליך ההתקנה. עבור תהליך הלבשת אמבטיה מכינים את הבסיס בפחות זהירות מאשר לפני חידוש בעזרת ציפוי אקריליק. אתם גם לא צריכים לחכות עד שהציפוי יתייבש. ניתן להשתמש באמבטיה 24 שעות לאחר ההתקנה. הלבשת אמבטיה מתבצעת על בסיס האמבטיה הישנה. לקיבוע משתמשים בדבקים חזקי בעלי יכולת התרחבות מוגבלת, כדי להבטיח כי ההלבשה תותקן בצורה מדויקת על בסיס האמבטיה הקיים. הציפוי של ההלבשה אינו מחליד וכמעט אינו מתלכלך. התחזוקה והניקיון מאוד פשוטים, וניתן לעשות אותם גם ללא חומרי ניקיון אגרסיביים ושוחקים. היתרונות של הלבשת אמבטיה הם:

  • התקנה מהירה. המומחים של תותי אמבטיות יסיים את העבודה תוך מספר שעות בודדות.
  • הציפוי שומר על טמפרטורת המים לאורך זמן.
  • עמידות. חיי השירות מגיעים ל-20 שנה. מחירים נוחים.
  • הלבשת אמבטיה מחומר אקרילי ידידותית לסביבה ואינה גורמת לאלרגיות.

מבין החסרונות שיש לקחת בחשבון בעת בחירת פתרון זה עבור חידוש אמבטיה הוא שנפח האמבטיה יורד. אך אין ספק כי חידוש שנעשה על ידי מומחים יחסוך לכם הרבה כסף, ויחזיר לאמבטיה שלכם את הברק והיופי. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם חברת תותי אמבטיות.