אנשים רבים לא מודעים לעובדה שבחירה נכונה של בסיס מיטה עבור חדר השינה בעצם מהווה את הבסיס לאורח חיים אופטימלי שכן, בהינתן בסיס מיטה איכותי תוכלו להבטיח לעצמכם חווית שינה איכותית שתשפיע לטובה על כל היבט באשר לחיים שלכם. לכן, על מנת לוודא כי אתם עורכים את הבחירה הנכונה - עליכם לשים לב שאתם מתייחסים לכל השיקולים הנכונים, החל מבחירת בסיס טוב למיטה זוגית ועד לבחירה של בסיס המיוצר מחומרי הגלם המומלצים עבורכם. אז איך ניתן לבחור בסיסים למיטה ומה עוד צריך לדעת? בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בבלאגן ולהסביר לכם לעומק על כל מה שתצטרכו לדעת בנוגע לנושא זה.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

למה צריך בכלל בסיס למיטה?

בעת בה אנו מדברים על בסיסים למיטה , הרי שקודם לכן נשאלת השאלה - מדוע בכלל קיים הצורך של בסיס למיטה? ובכן, בסיס מיטה מהווה חלק בלתי נפרד ממנה, זאת בעוד כי יצרנים רבים הופכים אותו למעין חלק משלים של המזרן. למעשה, בסיס מיטה ומזרון הם בלתי נפרדים, כך שאחד יהיה הכרחי בצורה מוחלטת למען תפקודו של השני. כאשר מדובר על המזרן שלכם, תוכלו להיות בטוחים כי המזרן ישמר בצורה טובה יותר כאשר הוא מונח על גבי מיטה, זאת בניגוד למזרנים אשר הונחו ישירות על הרצפה.

שיקולים לפני רכישת בסיס מיטה שישמש אתכם

אין זה משנה אם אתם מחפשים בסיס מיטה עבור מיטה זוגית עם ארגז מצעים או לחילופין, עבור מיטת יחיד - הרי שבשני המקרים קיימים מספר דגשים חשובים שתצטרכו לעקוב אחריהם על מנת לוודא כי אתם עורכים את הבחירה הנכונה:

  • חומר גלם - בראש ובראשונה, חומרי הגלם מהם ייצרו את בסיס המיטה שתבחרו הם חלק בלתי נפרד של ביצוע דבר הבחירה שכן, איכות חומרי הגלם קובעת את איכות בסיס המיטה שתבחרו וכך בעצם משפיעה על איכות השינה שלכם. כאשר מדובר על בחירת בסיס מיטה, תמיד תרצו אחד עמיד, שיהיה יציב ויחזיק מעמד לאורך תקופת זמן ממושכת. לדוגמא, בסיס מיטה עשוי עץ יהיה בחירה נהדרת, זאת מאחר ומדובר בחומר שנחשב אמין ואיכותי, בנוסף להיותו יפה ונעים לעין, כך שבסיס מיטה עשוי עץ משתלב היטב בחדרי שינה עם מראה מינימליסטי וטבעי.
  • בטיחות מעל הכל - כאשר אנו ישנים, מן הסתם שלא נהיה מודעים לכל המתרחש - כי אחרי הכל, אנחנו ישנים. ובכן, בהתאם לכך חשוב מאוד שכל הפריטים הקשורים לשינה שלנו יהיו בטיחותיים, זאת על מנת להבטיח שלא יהיו מפגעים בלתי רצויים במקרים בהם נזוז הרבה בלילה. על כן, כאשר בוחרים בסיס למיטה, אין ספק כי בטיחות היא תנאי הכרחי ומחייב שכן, בהינתן בסיס מיטה איכותי ובטיחותי תוכלו להיות בטוחים כי לא תחוו פגיעה פיזית מכל סוג שהיא במהלך שנתכם.