מה אתם מדמיינים, כשאתם שומעים את צירוף המילים הצעת נישואין על יאכטה?

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

כי רוב האנשים, או אולי נכון יותר לומר רוב הנשים, מדמיינות אירוע מדהים ויוקרתי, שכולל מצד אחד את הנוף הכי מושלם שיכול להיות - נוף של מים צלולים, כחולים ויפים, ומצד שני את בן הזוג שלהן כורע ברך או מציע להן פרח. אין ספק שאם כבר הצעת נישואין - הצעת נישואין על יאכטה היא האטרקטיבית מכולן.

איך לארגן הצעת נישואין על יאכטה מושלמת?

נכון שהיאכטה היפה והים המופלא, השמש, הבריזה הנעימה ואווירת החופש כבר מייצרים תשעים אחוז ממה שאתם צריכים בשביל להפיק הצעת נישואין על יאכטה מושלמת (וגם בואו לא נשכח – פוטוגנית, כי זה הרי ישר עולה באיסנטגרם), אבל יש עוד כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם:

הצעת נישואין על יאכטה היא מן הסתם אירוע שבא בהפתעה לצד שמקבל את ההצעה, אז אתם צריכים להתכונן לכל האירוע בהתאם. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שכל האירוע המושקע שלכם ייפול על דברים קטנים ולא צפויים כמו התחייבות קודמת שיש לבת זוגכם, או משהו שהיא קבעה מזמן.

איך מגלים מה הלוז שלה לערב בו אתם מתכננים הצעת נישואין על יאכטה?

קודם כל, בקשו מצוות היאכטה שבה אתם מתכננים להזמין את השייט, שיתנו לכם כמה ימים אופציונליים, למשל יום ראשון, יום חמישי, וכן הלאה. לאחר מכן, תמציאו אירוע חגיגי כמו למשל חתונה של איזה בן דוד שהיא לא מכירה או מישהו מהעבודה. אם היא תגיד שהיא לא יכולה, חכו כמה דקות ואז תגידו שהתבלבלתם וכוונו לתאריך הנוסף שיש לכם, בתקווה שבתאריך זה היא זמינה.

חשוב להמציא אירוע שעבורו היא תצטרך להתלבש יפה, להתאפר, להשקיע בשיער ובציפורניים וכו' – אף אחת לא רוצה להיתפס בתמונה של הצעת נישואין כשהיא נראית כאילו היא בדיוק ירדה לזרוק את הזבל! זכרו שהולכות להיות תמונות לכל החיים שיזכירו לכם תמיד את האירוע הכי חגיגי בחייכם לפחות עד לשלב זה - הצעת נישואין על יאכטה .

לאחר שנקבע היום של השייט, רמזו כי ה"אירוע" אליו אתם מוזמנים הולך להיות אירוע חשוב. אולי אפילו תגידו שיהיו צוותי צילום של תקשורת, או שתהיה דמות ציבורית כלשהי שבת הזוג שלכם מעריצה. הכל כדי שכלתכם לעתיד לא תחשוב אפילו להבריז, או לפברק איזה כאב ראש בשביל להישאר בבית. ניפוח האירוע הדמיוני גם ידרבן אותה עוד יותר להתלבש יפה ולבוא מוכנה כמו, ובכן, כמו כלה.

ביום של השייט, כשאתם נוסעים לכיוון המרינה בהרצליה, תגידו לבת זוגתכם שיש לכם משהו לומר לה, אבל אתם תגידו לה אותו רק באירוע עצמו – תבנו כבר אווירה של ציפיות והתרגשות. אם מתעורר ואפילו שמץ של מתיחות תהדפו אותו מיד – אל תניחו לשום שיחה ביניכם להפוך לריב. שימו מוזיקה טובה, והגיעו אל המרינה.

כשאתם מגיעים ליאכטה, יחכה לה שטיח אדום ושלט "האם תינשאי לי?" תגידו לה שהפקתם עבורה הצעת נישואין על יאכטה – ושאתם ממתינים בקוצר רוח לחייכם המשותפים שיתחילו פה, על הסיפון, בין שמיים וארץ, בין השמש לים.

השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470