ראש מועצת מיתר פנה לשר התחבורה בשם הישובים בסביבה במטרה למנוע פקקים עתידיים. במכתב פנייה ששלח השבוע ראש המועצה המקומית מיתר, אבנר בן גרא, לשר התחבורה ישראל כץ, כתב כי -"אנו מבקשים להיפגש ולהציע פתרון שיאפשר ביטול הרמזורים בצומת עומר". בן גרא פנה לשר בשמו ובשם עמיתיו פיני בדש, ראש מועצת עומר, ויוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון במטרה למנוע פקקים עתידיים על כביש 60

כלים

כזכור, לאחרונה ראש המועצה המקומית מיתר, אבנר בן גרא, נפגש עם שר התחבורה, ישראל כץ, והשניים דנו בנושא הפקקים בשעות השיא על כביש 60, פקקים אשר פוגעים באיכות חייהם של התושבים. בפגישה הוחלט כי ישנו את זמני הרמזורים בצמתים וכמו-כן יציבו מצלמות שיפקחו על תנועת הרכבים. עוד בפגישה השניים החליטו על הרחבת כביש 60 ועל הקמת מחלף מיתר, פתרונות אשר יקלו משמעותית את העומסים על הכביש בשעות השיא.

כעת, החליט בן גרא כי לא די בכך ופנה לשר בשנית בבקשה להיפגש עמו ועם ראש מועצת עומר, פיני בדש, וראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי. בפגישה המתוכננת, בן גרא מתכוון להציע לשר לבטל את הרמזורים בצומת עומר, ובמקום, לבנות קטע כביש קצר אשר יחבר את כביש 60 לאזור התעשייה של עומר ולכביש גורל. כביש זה יוריד את הלחץ מהכביש הראשי ואף יעזור לנוסעים לאזור התעשייה או לכביש גורל.

במכתב ששלח בן גרא לתושבים הוא מסביר כי – "בימים אלה אנו חשים בהפחתת העומסים בכביש מיתר-באר שבע בשעות הבוקר, וזאת הודות למאבק הממושך וללחץ הבלתי פוסק שהפעלנו מול שר התחבורה, ישראל כץ, ומול חברת נתיבי ישראל. השבוע פניתי לשר התחבורה תוך צירופם של עמיתי מר פיני בדש, ראש מועצת עומר, ומר יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון למאבק האזורי, וביקשתי לקיים עם השר פגישת עבודה מרובעת כדי לבחון את הפעולות הנדרשות לשדרוג כביש 60 במידי".