ליידי גאגא

(טיפוח)

VIOLENT LIPS – 'השפתיים המשוגעות' של ליידי גאגא עכשיו בישראל. מיליון וחצי יחידות מלהיט מדבקות השפתיים נמכרות בחודש באינטרנט בארה"ב בלבד

(רכילות)

אלכס ספארו, הכוכב העולה הרוסי שייצג את רוסיה באירוויזיון, פונה דווקא לקהל הישראלי לגייס קולות עבור שירו באירוויזיון 2011. בהתעלמות מוחלטת מדנה אינטרנשיונל ו"דינג דונג", העלה ספארו ליו טיוב וידאו בו הוא פונה לישראלים באנגלית מעורבת בכמה מילים בעברית ומבקש את תמיכתם

(פרסום)

מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C

(פרסום)

קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"

(אופנה)

GOLFGAGAרשת האופנה "גולף" מציגה את קולקציית סתיו/חורף 2010-2011 בהשראת איקונות אופנה של העשור האחרון. הקולקציה המורחבת והמוקפדת נוצרה על מנת לספק מגוון צרכים אופנתיים לנשים שלא מוכנות להתפשר על איכות, אופנה וטעם אישי. בהמשך ישיר למגמת ההצערה שעוברת הרשת בעונות האחרונות, הוחלט להרחיב את טווח המידות במגוון דגמים רלוונטיים מבחינה אופנתית בעבור לקוחות גיל העשרה