קמפיין פירסומי

(פרסום)
"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש

"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה ובדיגיטל. היקף הכנסות שוק הרהיטים בישראל הסתכם בשנת 2015 בכ- 7.35 מיליארד שקלים (במונחי מכיר לצרכן, לא כולל מע"מ)- גידול של כ- 7 אחוז ביחס לשנת 2014

(פרסום)

קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר,  יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"

(פרסום)
דוגמניות ישראליות יככבו בקמפיין האמריקאי. לאחר שחיפשה בכל רחבי העולם אחר יופי ייחודי שיתאים לקמפיין הפרסומי, מצאה חברת הסלולר האמריקאית את מבוקשה דווקא בישראל. במסגרת האודישנים שנערכו בת"א אמש, בחרה ההפקה את שרי אופק (20), אנסטסיה וטרוב (22), אלינה גיטל (19) ואלכסנדרה פלוטניק (18) לבית "חן מודלס" כפרזנטוריות של הקמפיין. מאחר וכל הדוגמניות צעירות וחלקן לומדות בתיכון או מתגייסות בקרוב לצה"ל הוחלט כי הצילומים יערכו אף הם בישראל.