"חייבים לשמור על הבולבולים!", "העתיד של הבולבול בידיים שלך!" - נתקלתם בימים האחרונים בקמפיין של "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל"? בסוף השבוע נחשף, כי מדובר במהלך שיווקי מיוחד של דורקס והוועד למלחמה באיידס לקראת יום האיידס העולמי
און ליין
"חסות" - אתר אינטרנט ראשון מסוגו ירכז את כל אפשרויות הפרסום לפי קהלי יעד
לראשונה בישראל, הוקם מיזם אינטרנטי, אתר "חסות", המרכז עבור כל מי שעוסק בשיווק את אפשרויות הפרסום הזמינות להיחשף לקהל היעד שלו
לראשונה בישראל: קמפיין פייסבוק ישלב טכנולוגיה חדשה לתיוג סרטי וידאו
חברת בלונד 2.0 תנהל את הקמפיין הראשון בישראל המשלב טכנולוגיה לתיוג סרטי וידאו. הקמפיין עבור פנסוניק נעשה בשילוב חברת הסטראט-אפ anyclip וצפוי לעלות בימים הקרובים בעמוד הפייסבוק של המותג
קמפיין בינלאומי חדש מגייס גולשים ל... יום מותם
מהלך פרסומי חוצה יבשות מעמת לראשונה את הציבור עם העובדה "שהמוות יכול למצוא אותם בכל מקום ובכל זמן" תוך שימוש חדשני ברשתות המבוססות מיקום כדוגמת פורסקוור
תחרות "הסטיקר של המדינה" יוצאת לדרך בפייסבוק
מרתון ג'ילט תל־אביב עורך תחרות בפייסבוק ומזמין את הגולשים לשלוח את משפט החיזוק האולטימטיבי ולזכות בפרסים יקרי ערך. שלושת הסלוגנים הזוכים יופקו באלפי עותקים ויופצו לכלל רצי מרתון ג'ילט תל-אביב 2011
"דה בריף" ישתפו פעולה עם אורלי וגיא בפייסבוק
משרד הפרסום "דה בריף" והמנכ"ל נמרוד ניר משיקים את עמוד הפייסבוק של תוכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10. כמו כן, יתארח נמרוד בפינה שבועית קבועה בתוכנית
"אקו קליפ" - תחרות סרטוני גולשים בפייסבוק תקדם מודעות סביבתית
חברת "אקליפטוס שיווק במדיה חדשה", קיבלה לידיה את ניהול מתחם הרשת החברתית ופסטיבל הקליפים בנושא איכות הסביבה "אקו קליפ". במסגרת פעילותה, תהיה אקליפטוס אחראית על תפעולו השוטף של המתחם והפצת נושא התחרות בין משתמשי הרשת. "אקו קליפ- פסטיבל קצר ולסביבה” הוא פסטיבל של סרטוני גולשים בנושא איכות הסביבה, הראשון מסוגו בארץ שנערך כולו בפייסבוק. הפסטיבל מזמין יוצרים צעירים מרחבי הארץ למצוא פתרונות לאתגרים סביבתיים, ולהמחישם בסרטון קצר ויצירתי