במהלך חודש מרץ השנה פנו עשרות עובדים המועסקים בחברת "קשר רנט-א-קאר", הזכיין הישראלי של מותג השכרת הרכב Hertz, להסתדרות הלאומית במטרה להתאגד. במבצע כלל ארצי, מהיר ומוצלח במיוחד שהחל בתחילת השבוע הצטרפו מאות מעובדי החברה לשורות ההסתדרות הלאומית. הבוקר הודיעה יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית, עו"ד בטי מצר-לוי למנכ"ל חברת 'קשר רנט א קאר', דני שמשוני כי ההסתדרות הלאומית היא הגוף היציג של עובדי החברה

כלים

הרינו מתכבדים להודיעם כי החל מהיום ההסתדרות הלאומית הנה ארגון העובדים היציג בקרב העובדים בחברת קשר רנט א קאר וזאת לאחר הצטרפותם של למעלה משליש מכלל העובדים עליהם יחול ההסכם הקיבוצי, כחברים בהסתדרות הלאומית", כך נכתב. קשר רנט-א-קאר מפעילה בישראל את סניפי השכרת הרכב Hertz , וקניית הרכב "אוטו-סנטר". על פי הערכות יש בחברה כ -700 עובדים. החברה נוסדה ב1985 והתאגדות זו היא הראשונה בתולדות החברה.

יו"ר הוועד, יוסי תורג'מן מוסר: "לאחר התאגדות עובדי אלבר, AWIS וקל אוטו, נותרנו כמעט חברת הליסינג היחידה שבה העובדים לא מאורגנים. לאחר הצטרפות חסרת תקדים של עובדים בכל הארץ אנו נחושים להגיע ליציגות בזמן הקרוב מאוד. אנו מעוניינים לנהל משא ומתן מול הנהלת החברה לחתימת הסכם קיבוצי לראשונה בתולדות החברה"